Для 7-х класів
Юні майстрині, батьківська громадо, розпочаті проєкти можна продовжити разом зі мною відеозв'язком Viber за відомим вам номером 0663379439.
Якщо в більшості дітей виникають однакові питання, я знаходжу, роблю власні відео, фото та розміщую їх у цьому блозі (ще з 16.03.2020).
Поповнення блогу відбувається щодня за моїм планом та вашими зверненнями.
НАГАДУЮ:
усі вправи, дії мають виконуватися з дотриманням правил ОХОРОНИ ПРАЦІ та САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИХ ВИМОГ
Встигли:
Тим, хто не завершив своєчасно ПОПЕРЕДНІЙ проєкт "Кошик з паперових трубочок", є можливість виправити становище.
7 б, 7 в
Тим, хто не завершив своєчасно ПОПЕРЕДНІЙ проект "Кошик з паперових трубочок", є можливість виправити становище.
08.05.2020 Інформація з майстер-класом
12.05.2020
На уроках ми встигли з класами виконати:
7 а
Проєкт "Пасхальне яйце" (основна технологія: в'язання гачком, додаткова - оздоблення виробів), який є продовженням проєкту "Кошик з газетних трубочок" і призначений для ПОДАРУНКА літнім людям, що залишилися без піклування рідних.Встигли:
- розглянути моделі-аналоги,
- обрати, обгрунтувати свій вибір,
- добрати схеми в'язання виробу (т.т. технологічні карти), матеріали, інструменти,
- опрацювати вправи з читання схем,
- повторити правила роботи гачком,
- відпрацювати вправи на утворення першої петлі, з'єднальної, петель підйому, ланцюжка з
повітряних петель, стовпчиків без накидів,
- зрозуміти різницю між щільним в'язанням та ажурним,
- розпочати в'язання виробу за схемою.
ПРОПОНУЮ (за потребою) скористатися наданими відео зі с. 3, 4.- повторити правила роботи гачком,
- відпрацювати вправи на утворення першої петлі, з'єднальної, петель підйому, ланцюжка з
повітряних петель, стовпчиків без накидів,
- зрозуміти різницю між щільним в'язанням та ажурним,
- розпочати в'язання виробу за схемою.
ДІВЧАТКА, 01.04.2020 РОЗПОЧАЛИ ЗАХИСТ ПРОЄКТУ, а тому прошу:
1. Надіслати фото 1(2), на якому ви тримаєте в руці ПАСХАЛЬНЕ ЯЙЦЕ (КОШИК).
2. Закріпити на ньому аркушик із оцінкою.
!!! Рахувати бали я вас навчила:
12 б. - ? б за (порушення ОП, СГВ, неточності, помилки, відсутність в зошиті обов'язкових інформацій) = ? б
3. Занести оцінку до зошита.7 б, 7 в
Проєкт "Серветка" (основна технологія: в'язання гачком, додаткова - оздоблення виробів), який є продовженням проєкту "Кошик з газетних трубочок" і призначений для ПОДАРУНКА літнім людям, що залишилися без піклування рідних.
Встигли:
- розглянути моделі-аналоги,
- обрати, обгрунтувати свій вибір,
- добрати схеми в'язання виробу (т.т. технологічні карти), матеріали, інструменти,
- опрацювати вправи з читання схем,
- повторити правила роботи гачком,
- відпрацювати вправи на утворення першої петлі, з'єднальної, петель підйому, ланцюжка з
повітряних петель, стовпчиків без накидів, стовпчиків з накидом в один, -два, -три прийоми,
- зрозуміти різницю між щільним в'язанням та ажурним,
- розпочати в'язання виробу за схемою.
- опрацювати вправи з читання схем,
- повторити правила роботи гачком,
- відпрацювати вправи на утворення першої петлі, з'єднальної, петель підйому, ланцюжка з
повітряних петель, стовпчиків без накидів, стовпчиків з накидом в один, -два, -три прийоми,
- зрозуміти різницю між щільним в'язанням та ажурним,
- розпочати в'язання виробу за схемою.
ПРОПОНУЮ (за потребою) скористатися наданими відео зі с. 3, 4.
ДІВЧАТКА, 01.04.2020 РОЗПОЧАЛИ ЗАХИСТ ПРОЄКТУ, а тому прошу:
1. Надіслати фото1 (2), на якому ви тримаєте в руці СЕРВЕТКУ (КОШИК).
2. Закріпити на ній аркушик із оцінкою.
!!! Рахувати бали я вас навчила:
12 б. - ? б за (порушення ОП, СГВ, неточності, помилки, відсутність в зошиті обов'язкових інформацій) = ? б
3. Занести оцінку до зошита.
7 і
Проєкт "Сорочка немовляті" (основна технологія: обробка матеріалів ручним і машинним способами) призначений для ПОДАРУНКА новонародженим, які залишилися в пологовому будинку без батьківської опіки.
Встигли:
- розглянути моделі-аналоги,
- обрати, обгрунтувати свій вибір,
- добрати технологічні карти, матеріали, інструменти,
- колективно бригадами виготовити та оформити паперові викрійки (за обраними моделями).
ПРОПОНУЮ (за потребою) скористатися наданими відео зі с. 4.
ПРОПОНУЮ (за потребою) скористатися наданими відео зі с. 4.
ДІВЧАТКА, 01.04.2020 РОЗПОЧАЛИ ЗАХИСТ ПРОЄКТУ, а тому прошу:
1. Надіслати фото, на якому ви тримаєте в руці СОРОЧЕЧКУ.
2. Закріпити на ній аркушик із оцінкою.
!!! Рахувати бали я вас навчила:
12 б. - ? б за (порушення ОП, СГВ, неточності, помилки, відсутність в зошиті обов'язкових інформацій) = ? б
3. Занести оцінку до зошита.
Діти, ви робите ДОБРУ справу для тих, хто потребує УВАГИ, не хвилюйтеся, часу достатньо. Працюйте з любов'ю, з гарними думками. Отримуйте задоволення.
Інформація від 21.04.2020:
ПРОШУ УВАЖНО ПРОЧИТАТИ повідомлення № 14 від 02.04.2020 щодо створення нових проєктів з метою отримання поточних оцінок, які впливатимуть на семестрову.
УВАГА!
28.04.2020 відбулося спілкування з адміністрацією школи щодо оцінювання (тематичного, семестрового, річного).
За ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ в ІІ сем. для активних учнів - "балова" система, для пасивних - "зараховано".
РАДЖУ НЕ ЗАТЯГУВАТИ ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК та втигнути ще надати фото (відео) завершених проєктів до 11.05.2020, де має бути зафіксований виріб (з автором або без нього):
1. назва роботи (кожної)
2. П.І. автора
3. самооцінювання (??? балів).
30.04.2020 Мої ВІТАННЯ!!!
Успішність з дистанційної освіти (поточні бали відправлено кл.кер.) дозволяє цим учням вже ВІДПОЧИВАТИ, а решті продовжувати!
№ зп
|
П.І.учня 7-а
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Подвойська Діана
|
12
|
|
2
|
Васильєва Юлія
|
12
|
|
3
|
Загородня Ксенія
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 7-б
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Москалець Віка
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 7-в
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Богун Ірина
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 7-і
|
Бали
|
Примітка
|
04.05.2020
Доброго ранку!
Коли ви втомися від навчання з інших предметів, ПЕРЕХОДБТЕ до трудового навчання!!!
НАГАДУЮ про існування підказок на сторінці "ВІДЕО для учнів 5-9 класів".
Тим, хто не забув про МЕТУ виготовлення ВЛАСНИХ проєктів, розпочатих у другому семестрі, ДЯКУЮ!
Д У Б Л Ю Ю
05.05.2020
НАГАДУЮ про МОЮ ПОСТІЙНУ ДОПОМОГУ!
До 12.03.2020 робота дітей на уроках трудового навчання була оцінена! Наявність поточного оцінювання та тематичного суттєво впливає на семестрове! Хвилювання можуть бути у тих учнів, які були постійно відсутніми на уроках, а до теперішнього часу так і не забажали працювати зі мною дистанційно!
Час ще є... використовуйте мої пропозиції.
БУДЬТЕ ВСІ ЗДОРОВІ!
06.05.2020
Доброго здоров'я!
За рішенням адміністративної наради від 05.05.2020 наступну інформацію щодо ПІДСУМКІВ НАВЧАННЯ за дистанційними технологіями в період карантину та ПЛАНУВАННЯ ЗАКІНЧЕННЯ 2019-2020 навчального року ви ОТРИМАЄТЕ ЗАВТРА, після проведеної 07.05.2020 онлайн наради для вчителів (!!! рішення: 22.05.2020 всі вчителі-предметники передають результати навчання учнів класним керівникам)
08.05.2020 Інформація з майстер-класом
Друга світова війна почалася 01 вересня 1939 року і закінчилася 02 вересня 1945 року. Радянсько-німецька війна почалася 22 червня 1941 року і закінчилася 09 травня 1945 року.
08 травня - День пам'яті та примирення.
09 травня - День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні
12.05.2020
Вітаю всіх!
Підсумкові за дистанційне навчання отримали:
№ зп
|
П.І.учня 7-а
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Подвойська Діана
|
12
|
|
2
|
Васильєва Юлія
|
12
|
|
3
|
Загородня Ксенія
|
12
|
|
4
|
Березан Маріанна
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 7-б
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Москалець Віка
|
12
|
|
2
|
Гезь Марія
|
12
|
|
3
|
Железняк Анастасія
|
12
|
|
4
|
Луценко Аліна
|
10
|
№ зп
|
П.І.учня 7-в
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Стукалова Владилава
|
12
|
|
2
|
Богун Ірина
|
12
|
|
3
|
Карапиш Даша
|
12
|
|
4
|
Клименко Крістіна
|
12
|
|
5
|
Мостовик Валерія
|
12
|
|
6
|
Фербер Настя
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 7-і
|
Бали
|
Примітка
|
Немає коментарів:
Дописати коментар