Для 6-х класів
Юні майстрині, батьківська громадо, розпочаті проекти можна продовжити разом зі мною відеозв'яком Viber за відомим вам номером 0663379439.
Якщо в більшості дітей виникають однакові питання, я знаходжу, роблю власні відео, фото та розміщую їх у цьому блозі (ще з 16.03.2020).
Поповнення блогу відбувається щодня за моїм планом та вашими зверненнями.
НАГАДУЮ:
усі вправи, дії мають виконуватися з дотриманням правил ОХОРОНИ ПРАЦІ та САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИХ ВИМОГ
6 а
Проєкт "Фартушок з мереживом" (обробка матеріалів ручним і машинним способами, оздоблений МЕРЕЖИВОМ, зв'язаним гачком власноруч).
Відпрацьовували:
- огляд моделей-аналогів,
- вимоги до таких виробів,
- вимоги до таких виробів,
- визначення джерел, технологічних карт щодо виготовлення виробів,
- визначення з асортименту тканин кращих для виробу за їх властивостями,
- визначення лицьового та виворітного боків тканини,
- визначення нитки основи та утоку,
- визначення довжини виробу за напрямком нитки основи,
- розпрасування тканини праскою (вдома мали особливу увагу приділити краям),
- правила знімання мірок з фігури (без вивчення умовних позначень),
- побудова базісної сітки (без розрахунків за формулами) за правилами користування
креслярськими інструментами,
- правила користування ЛІНІЙКОЮ ЗАКРІЙНИКА,
- виготовлення та оформлення викрійок (або лекал),
- визначення різниці між викрійкою та лекалом,
- розкладання на тканині паперових викрійок,
- розмітка деталей виробу двічі,
- виготовлення деталей крою (т.т. операція розкроювання),
- вправи на користування шпильками для з'єднання деталей крою та закріплення підігнутих
країв.
РЕКОМЕНДУЮ продовжити роботу над проєктом за планом:
- опрацьовувати відео зі с.3, 4,
- зв'язати власноруч мереживо (допомога за відеодзвінком Viber 0663379439 продовжується).
Отримуйте насолоду від майстерного володіння в'язальним гачком і виробів, які планували вручити маленьким дівчаткам, що залишилися без батьківської опіки.
ДІВЧАТКА, 01.04.2020 РОЗПОЧАЛИ ЗАХИСТ ПРОЄКТУ, а тому прошу:
1. Надіслати фото, на якому ви тримаєте в руці ФАРТУШОК.
2. Закріпити на ньому аркушик із оцінкою.
!!! Рахувати бали я вас навчила:
12 б. - ? б за (порушення ОП, СГВ, неточності, помилки, відсутність в зошиті обов'язкових інформацій) = ? б
3. Занести оцінку до зошита.
6 б
Проєкт "Пазли " завершено (хто заборгував, є час завершити!!!!!!!)
Наступний проєкт "Мобіль" (заплановано лише на три тижні роботи) мали розпочати 13.03.2020 т.т. за планом:
Наступний проєкт "Мобіль" (заплановано лише на три тижні роботи) мали розпочати 13.03.2020 т.т. за планом:
- пошукову роботу, проведену з допомогою різних джерел інформації, спрямувати на
визначення призначення пристрою "Мобіль", який виготовлятимемо колективно (з кожного
по одній завершеній деталі),
- оглянути вироби-аналоги,
- запропонувати власні ідеї основи та деталей-фігурок,
- обгрунтувати вибір матеріалів,
- створити малюнок-ескіз,
- заготувати по одній деталі на кожного для роботи 20.03.2020,
- повторити вправи на обв'язування країв виробів стовпчиками без накидів.
20.03.2020 мали:
- навчитися читати схеми, обрані особисто (або надані мною),
- виконувати вправи з оздоблення власне обраної деталі-фігурки згідно схеми.
03.04.2020 мали завершити та захистити проєкт:
- провести роботи над помилками,
- приєднати деталі-фігурки до основи,
- перевірити мобільність виробу.
ПРОПОНУЮ дівчаткам:
- продовжувати опрацьовувати надане відео зі сторінок 3,4,
- хто обрав інші схеми з в'язання допоможу за відеодзвінком Viber 0663379439,
- зробити більше деталей (ЗА БАЖАННЯМ), якщо карантин буде подовжено за 03.04.2020
ПРОПОНУЮ Єгору продовжити роботу над обраними вправами з різьблення по дереву.
ЄГОР та ДІВЧАТКА, 01.04.2020 РОЗПОЧАЛИ ЗАХИСТ ПРОЄКТУ, а тому прошу:
1. Надіслати фото, на якому ви тримаєте вив'язаний ВАМИ виріб.
2. Закріпити на ньому аркушик із назвою його та оцінкою.
!!! Рахувати бали я вас навчила:
12 б. - ? б за (порушення ОП, СГВ, неточності, помилки, відсутність в зошиті обов'язкових інформацій) = ? б
3. Занести оцінку до зошита.
6 в
Проєкт "Дівочі прикраси" (основна технологія - в'язання гачком).
Дівчатка, ПРИГАДАЙТЕ, що
02.03.2020 кожна з вас на різних етапах припинила виконання роботи!!!!!!
Д / З ви отримали:
- закріпити вправи лише ті, яких навчилися на уроці,
- кількість деталей мала бути виготовлена згідно виробу, спланованого кожною з вас за
малюнком-ескізом.
16.03.2020 ми мали на уроці:
- з'єднати між собою отриману кількість мотивів,
- утворити суцільну прикрасу за малюнком-ескізом,
- остаточно обробити виріб,
- провести захист проєкту.
РЕКОМЕНДУЮ продовжити роботу над проєктом за планом:
- опрацьовувати надані відео зі с.3, 4,
- хто обрав інші схеми з в'язання допоможу за відеодзвінком Viber 0663379439.
Отримуйте насолоду від майстерного володіння в'язальним гачком і виробів, які планували вручити маленьким дівчаткам, що залишилися без батьківської опіки.
ДІВЧАТКА, 01.04.2020 РОЗПОЧАЛИ ЗАХИСТ ПРОЄКТУ, а тому прошу:
1. Надіслати фото, на якому ви тримаєте в руці ПРИКРАСУ.
2. Закріпити на ньому аркушик із оцінкою.
!!! Рахувати бали я вас навчила:
12 б. - ? б за (порушення ОП, СГВ, неточності, помилки, відсутність в зошиті обов'язкових інформацій) = ? б
3. Занести оцінку до зошита.
6 І
Проєкт "Органайзер"
Дівчатка, кожна з вас обрала свій шлях, технологічні карти, матеріали для виготовлення виробу.
ДІВЧАТКА, 01.04.2020 РОЗПОЧАЛИ ЗАХИСТ ПРОЄКТУ, а тому прошу:
Діти, ви робите ДОБРУ справу для тих, хто потребує УВАГИ, не хвилюйтеся, часу достатньо. Працюйте з любов'ю, з гарними думками. Отримуйте задоволення.
08.09.2020
Семестрові та річні з 22.05.2020 у класних керівників. Використовуйте вільний час для подальшої творчості. Приймайте участь у конкурсі...
ДІВЧАТКА, 01.04.2020 РОЗПОЧАЛИ ЗАХИСТ ПРОЄКТУ, а тому прошу:
1. Надіслати фото, на якому ви тримаєте в руці ОРГАНАЙЗЕР.
2. Закріпити на ньому аркушик із оцінкою.
!!! Рахувати бали я вас навчила:
12 б. - ? б за (порушення ОП, СГВ, неточності, помилки, відсутність в зошиті обов'язкових інформацій) = ? б
3. Занести оцінку до зошита.
Діти, ви робите ДОБРУ справу для тих, хто потребує УВАГИ, не хвилюйтеся, часу достатньо. Працюйте з любов'ю, з гарними думками. Отримуйте задоволення.
Інформація від 21.04.2020:
ПРОШУ УВАЖНО ПРОЧИТАТИ повідомлення № 14 від 02.04.2020 щодо створення нових проєктів з метою отримання поточних оцінок, які впливатимуть на семестрову.
УВАГА!
28.04.2020 відбулося спілкування з адміністрацією школи щодо оцінювання (тематичного, семестрового, річного).
За ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ в ІІ сем. для активних учнів - "балова" система, для пасивних - "зараховано".
РАДЖУ НЕ ЗАТЯГУВАТИ ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК та ще втигнути надати фото (відео) завершених проєктів до 11.05.2020, де має бути зафіксований виріб (з автором або без нього):
1. назва роботи (кожної)
2. П.І. автора
3. самооцінювання (??? балів).
30.04.2020 Мої ВІТАННЯ!!!
Успішність з дистанційної освіти (поточні бали відправлено кл.кер.) дозволяє цим учням вже ВІДПОЧИВАТИ, а решті продовжувати!
№ зп
|
П.І.учня 6-а
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Леменік Вероніка
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 6-б
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Семенець Руслана
|
12
|
|
2
|
Негода Софійка
|
12
|
|
3
|
Кураженко Юля
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 6-в
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Маєвська Вероніка
|
12
|
|
2
|
ЗосімовичОлександра
|
10
|
|
3
|
Нікітіна Аліса
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 6-і
|
Бали
|
Примітка
|
04.05.2020
Доброго ранку!
Коли ви втомися від навчання з інших предметів, ПЕРЕХОДБТЕ до трудового навчання!!!
НАГАДУЮ про існування підказок на сторінці "ВІДЕО для учнів 5-9 класів".
Тим, хто не забув про МЕТУ виготовлення ВЛАСНИХ проєктів, розпочатих у другому семестрі, ДЯКУЮ!
Д У Б Л Ю Ю
05.05.2020
НАГАДУЮ про МОЮ ПОСТІЙНУ ДОПОМОГУ!
До 12.03.2020 робота дітей на уроках трудового навчання була оцінена! Наявність поточного оцінювання та тематичного суттєво впливає на семестрове! Хвилювання можуть бути у тих учнів, які були постійно відсутніми на уроках, а до теперішнього часу так і не забажали працювати зі мною дистанційно!
Час ще є... використовуйте мої пропозиції.
БУДЬТЕ ВСІ ЗДОРОВІ!
06.05.2020
Доброго здоров'я!
За рішенням адміністративної наради від 05.05.2020 наступну інформацію щодо ПІДСУМКІВ НАВЧАННЯ за дистанційними технологіями в період карантину та ПЛАНУВАННЯ ЗАКІНЧЕННЯ 2019-2020 навчального року ви ОТРИМАЄТЕ ЗАВТРА, після проведеної 07.05.2020 онлайн наради для вчителів (!!!рішення - "Семестрові та річні бали 22.05.2020 вчителі-предметники передають класним керівникам").
08.09.2020
Інформація з майстер-класом
Друга світова війна почалася 01 вересня 1939 року і закінчилася 02 вересня 1945 року. Радянсько-німецька війна почалася 22 червня 1941 року і закінчилася 09 травня 1945 року.
08 травня - День пам'яті та примирення.
09 травня - День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні
12.05.2020
Вітаю всіх!
Підсумкові за дистанційне навчання:
№ зп
|
П.І.учня 6-а
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Леменік Вероніка
|
12
|
|
2
|
Глутник Ліза
|
12
|
|
3
|
Поплавська Катерина
|
12
|
|
4
|
Пономаренко Олександра
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 6-б
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Семенець Руслана
|
12
|
|
2
|
Негода Софійка
|
12
|
|
3
|
Кураженко Юля
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 6-в
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Маєвська Вероніка
|
12
|
|
2
|
Зосімович Олександра
|
11
|
|
3
|
Нікітіна Аліса
|
12
|
|
4
|
Павленко Віолетта
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 6-і
|
Бали
|
Примітка
|
Немає коментарів:
Дописати коментар