Добрий
день, сонячний день, лагідний день всім, всім, всім!!!!
Мої славні майстри, ось і добігає
кінця навчальний 2019-2020 рік... У кожного є можливість отримати семестрове
оцінювання за ВАШ ТРУД (робитиму це після
11.05.2020).
На початку року багато
проєктів ми НЕ планували!!!!!!!!! (вирішували колегіально, дотримувались
рекомендацій Міністерства освіти).
Учні 9-х класів мають
на ІІ семестр знов лише ОДИН проєкт, який ми розпочали до карантину, а нині
ПРОДОВЖУЄМО (як створити презентацію-захист НАГАДАЮ завтра
після співбесіди з адміністрацією).
ПРИГАДАЙТЕ, будь ласка, щоб
оцінити навчальні досягнення кожного з вас потрібна лише СИСТЕМНА
робота:
1. визначення мети
створення проєкту (т.т. навіщо виготовляєте
виріб або надаєте послугу)
2. огляд аналогів
3. добір технології
(або утворення авторської)
4. добір необхідного
для виконання роботи (матеріали,
інструменти, обладнання)
5. послідовне (згідно обраної технології) виконання операцій
6. стисла робота в
зошиті (як робили в класі)
7. самооцінювання та
надання фото або відео, а
учням 9-х класів - ПРЕЗЕНТАЦІЇ.
Ті, хто дослухався моїх порад в роботі з навчання за дистанційними технологіями в період карантину, мають можливість ВІДПОЧИТИ, їх роботи
висвітлено в ФОТОГАЛЕРЕЇ "Майстри на карантині". Браво, молодці! Ви взірець для інших!!!!!!!!!!!
Решту, хто за різних ОБСТАВИН (вірю, що важливих) НЕ ВИХОДИЛИ зі
мною на зв'язок, я і надалі готова
ПІДТРИМУВАТИ, ДОПОМАГАТИ...
У домашніх умовах НЕ ПРАЦЮВАТИ не
можливо...
Очікую ваших самооцінок, фото,
висновків у зошитах.
Дотримуйтесь: режиму
дня, харчування, правил ОП, СГВ, хорошого настрою!
БУДЬТЕ ЗДОРОВІ! Для мене це найважливіше - інше
надолужимо (аби було у вас БАЖАННЯ).
ОЧІКУЙТЕ НАСТУПНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ ВІД МЕНЕ 28.04.2020(після 13:00) лише на сторінках для кожного класу (с.5 – с.9).
А поки що нагадую
про мій підхід до роботи над
ПРОЄКТАМИ згідно методичних рекомендацій:
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП
1.
Пошук
проблеми:
на початку кожного семестру я пропоную дітям
пригадати життєві ситуації, під час яких виникає бажання власноруч щось зробити…
тому назви проєктів обираються дуже легко.
2. Вибір та обґрунтування проєкту:
колективно обираємо найпотрібніші об’єкти після
обговорення та рекомендованих програмою.
3. Аналіз майбутньої діяльності:
пропоную проєкти виготовляти і колективно, і в малих
групах, і особисто.
4. Вибір оптимального варіанту конструкції:
за власною уявою, моєю пропозицією, після
колективного обговорення тощо.
5. Підбір матеріалу:
завжди наполягаю на економічному обґрунтуванні…
тому пропоную дітлахам СПОЧАТКУ ЗВЕРНУТИСЯ
до сім’і, щоб РАЗОМ ЗНАЙТИ ВДОМА
потрібні матеріали, за їх відсутності
обрати інший спосіб.
6. Планування технологічного процесу:
кому
важко - я пропоную виготовляти об’єкти за прикладами (т.т.
технологічними картами або відео файлами), які діти на власний розсуд обирають з різних джерел;
хто
бажає створити власне – має самостійно скласти безпомилкову покрокову технологію за усіма
вимогами до неї.
7. Розробка конструкторсько-технологічної
документації(КТД):
хто
бажає створити власне – в зошиті
матиме розроблений малюнок-ескіз, покрокові дії, вимоги до кінцевого результату;
хто
за чужими картками або відео файлами – в зошиті матиме малюнок-ескіз
(на уроці-простий олівець, вдома-розфарбований згідно кольорів,
знайдених матеріалів), вклеєну роздруковану технологічну карту на виготовлення
об’єкту. Я учням ДОЗВОЛЯЮ використовувати мобільний
телефон, інтернет (МЕТА: полегшення робочого процесу, скорочення часу на створення КТД).
8. Організація робочого місця:
нічого зайвого для створення ЯКІСНОГО виробу та дотримання
правил ОП, СГВ.
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЕТАП
1. Виконання технологічних операцій, передбачених
технологічним процесом:
пропоновані
мною ДЖЕРЕЛА-ПІДКАЗКИ: учитель з друкованими покроковими картками або відео
файлами;
бібліотека з підручниками, журналами, альбомами тощо;спілкування з ріднею,
сусідами,
друзями;екскурсія
до магазинів, виставок, музеїв; інтернет-ресурси.
2. Самоконтроль своєї
діяльності:
на початку-в середині-наприкінці кожного окремого уроку я нагадую про вимоги до
виробу та оголошую КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ на даному уроці.
3. Дотримання технологічної, трудової
дисципліни, культури праці:
з моєю допомогою або без мене дитина (група
дітей) виготовляють виріб за власне
обраними технологічними картками або відео файлами; не порушують правила ОП
і СГВ; прибирають після кожної операції та по завершенню роботи власні місця.
ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП
1.
Коректування конструкторсько-технологічної документації.
2. Економічне
обґрунтування.
3.
Міні-маркетингові дослідження.
4.
Контролювання та випробування виробу.
5. Підбиття
підсумків.
6. Захист
проєкту.
7. Публічна
презентація та визначення рейтингу проєкту.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Ви хочете залишити коментарі, будь ласка! Робіть це відкрито! Ваша думка для мене важлива.