Для 5-х класів
Юні майстрині, батьківська громадо, розпочаті проєкти можна продовжити разом зі мною, відеозв'язком Viber за відомим вам номером 0663379439.
Якщо в більшості дітей виникають однакові питання, я знаходжу, роблю власні відео, фото та розміщую їх у цьому блозі (ще з 16.03.2020).
Поповнення блогу відбувається щодня за моїм планом та вашими зверненнями.
НАГАДУЮ:
усі вправи, дії мають виконуватися з дотриманням правил ОХОРОНИ ПРАЦІ та САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИХ ВИМОГ
На уроках ми встигли з класами виконати:
5 а, 5 і
Проєкт "Обереги-КОНИКИ" (мотанка з вишитою попоною ПОЧАТКОВИМИ ШВАМИ)
Відпрацьовували:
- огляд моделей-аналогів,
- визначення джерел, технологічних карт щодо виготовлення виробів,
- визначення кількості деталей,
- визначення розмірів кожної деталі,
- виготовлення деталей,
- виготовлення макету (первинне змотування елементів оберегу).
ДІВЧАТКА, 01.04.2020 РОЗПОЧАЛИ ЗАХИСТ ПРОЄКТУ, а тому прошу:
1. Надіслати фото, на якому ви тримаєте в руці КОНЯ.
2. Закріпити на коні (замість попони) аркушик із оцінкою.
!!! Рахувати бали я вас навчила:
12 б. - ? б за (порушення ОП, СГВ, неточності, помилки) = ? б
3. Занести оцінку до зошита.
5 б
Проєкт "Постільна білизна немовляті" (обробка матеріалів ручним і машинним способами).
Відпрацьовували:
Відпрацьовували:
- огляд моделей-аналогів,
- вимоги до таких виробів,
- вимоги до таких виробів,
- визначення джерел, технологічних карт щодо виготовлення виробів,
- визначення з асортименту тканин кращих для немовлят за їх властивостями,
- визначення лицьового та виворітного боків тканини,
- визначення нитки основи та утоку,
- визначення довжини виробу за напрямком нитки основи,
- розпрасування тканини праскою (вдома мали особливу увагу приділити 4-м краям),
- розкроювання,
- розмітка припусків на шви УПІДГИН із ЗАКРИТИМ ЗРІЗОМ,
- вправи на користування шпильками,
- операцію ЗАМЕТУВАННЯ (т.т. тимчасове закріплення ручним способом підігнутого краю).
ДІВЧАТКА, 01.04.2020 РОЗПОЧАЛИ ЗАХИСТ ПРОЄКТУ, а тому прошу:
1. Надіслати фото, на якому ви тримаєте в руці ПЕЛЮШКУ.
!!! Якщо на швейній машинці не обробляли зрізи, зробимо після зустрічі. Тимчасова робота
ручними швами з 4-х боків мала бути завершена ще до канікул.
2. Прикріпити до виробу (з виворотного боку) аркушик із оцінкою.
!!! Рахувати бали я вас навчила:
12 б. - ? б за (порушення ОП, СГВ, неточності, помилки) = ? б
3. Занести оцінку до зошита.
5 в
Проєкт "Чепець немовляті" (обробка матеріалів ручним і машинним способами, оздоблений МЕРЕЖИВОМ або косою бєйкою).
Відпрацьовували:
- огляд моделей-аналогів,
- вимоги до таких виробів,
- вимоги до таких виробів,
- визначення джерел, технологічних карт щодо виготовлення виробів,
- визначення з асортименту тканин кращих для немовлят за їх властивостями ,
- визначення лицьового та виворітного боків тканини,
- визначення нитки основи та утоку,
- визначення довжини виробу за напрямком нитки основи,
- розпрасування тканини праскою (вдома мали особливу увагу приділити краям),
- виготовлення та оформлення викрійок (або лекал),
- визначення різниці між викрійкою та лекалом,
- розкладання та розмітка на тканині паперових лекал,
- виготовлення деталей крою (т.т. операція розкроювання),
- вправи на користування шпильками для з'єднання деталей крою,
- операцію ЗМЕТУВАННЯ (т.т. тимчасове з'єднання деталей ручним способом).
ДІВЧАТКА, 01.04.2020 РОЗПОЧАЛИ ЗАХИСТ ПРОЄКТУ, а тому прошу:
1. Надіслати фото, на якому ви тримаєте в руці ЧЕПЕЦЬ.
!!! Якщо на швейній машинці не обробляли зрізи, зробимо після зустрічі. Тимчасова робота
ручними швами вздовж зрізів мала бути завершена ще до канікул.
2. Прикріпити до виробу (з лицьового боку) аркушик із оцінкою.
!!! Рахувати бали я вас навчила:
12 б. - ? б за (порушення ОП, СГВ, неточності, помилки) = ? б
3. Занести оцінку до зошита.
5 т
Проєкт "Спідниця з запАхом" (обробка матеріалів ручним і машинним способами).
Відпрацьовували:
Відпрацьовували:
- огляд моделей-аналогів,
- вимоги до таких виробів,
- вимоги до таких виробів,
- визначення джерел, технологічних карт щодо виготовлення виробів,
- визначення з асортименту тканин кращих для дівчаток віком 3-6 років за їх властивостями,
- визначення лицьового та виворітного боків тканини,
- визначення нитки основи та утоку,
- визначення довжини виробу за напрямком нитки основи,
- вправи на зняття мірок з людини,
- розпрасування тканини праскою (вдома мали особливу увагу приділити краям),
- виготовлення деталей крою (т.т. правила розкроювання).
Діти, ви робите ДОБРУ справу для тих, хто потребує УВАГИ, не хвилюйтеся, часу достатньо. Працюйте з любов'ю, з гарними думками. Отримуйте задоволення.
Інформація від 21.04.2020:
ПРОШУ УВАЖНО ПРОЧИТАТИ повідомлення № 14 від 02.04.2020 щодо створення нових проєктів з метою отримання поточних оцінок, які впливатимуть на семестрову.
УВАГА!
ДІВЧАТКА, 01.04.2020 за відсутності з вами зв'язку ЗАХИСТ цього ПРОЄКТУ скасовано
Якщо ви без мого відеосупроводу виготовили СПІДНИЦЮ, тоді прошу:
1. Надіслати фото, на якому ви тримаєте в руці СПІДНИЦЮ.
2. Прикріпити до виробу (з лицьового боку) аркушик із оцінкою.
!!! Рахувати бали я вас навчила:
12 б. - ? б за (порушення ОП, СГВ, неточності, помилки) = ? б
3. Занести оцінку до зошита.
Кожній з учениць ПРОПОНУЮ спробувати самостійно опрацювати вправи на в'язання гачком з допопомогою карток або наданих відео зі сторінок 3, 4.
Інформація від 21.04.2020:
ПРОШУ УВАЖНО ПРОЧИТАТИ повідомлення № 14 від 02.04.2020 щодо створення нових проєктів з метою отримання поточних оцінок, які впливатимуть на семестрову.
УВАГА!
28.04.2020 відбулося спілкування з адміністрацією школи щодо оцінювання (тематичного, семестрового, річного).
За ІІ сем. для активних учнів - "балова" система, для пасивних - "зараховано".
РАДЖУ НЕ ЗАТЯГУВАТИ ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК та надати фото (відео) завершених проєктів до 11.05.2020, де має бути зафіксований виріб (з автором або без нього):
1. назва роботи (кожної)
2. П.І. автора
3. самооцінювання (??? балів).
30.04.2020 Мої ВІТАННЯ!!!
Успішність з дистанційної освіти (поточні бали відправлено кл.кер.) дозволяє цим учням вже ВІДПОЧИВАТИ, а решті продовжувати!
№ зп
|
П.І.учня 5-а
|
Бали
|
Примітка
|
№ зп
|
П.І.учня 5-б
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Гук Влада
|
12
|
|
2
|
Згерська Анжеліка
|
12
|
|
3
|
Романюк Кіра
|
12
|
|
4
|
Кошельник Юлія
|
12
|
|
5
|
Кірієнко Аріна
|
12
|
|
6
|
Гурбанова Кароліна
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 5-в
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Цвіркун Анастасія
|
12
|
|
2
|
Стурова Ліза
|
12
|
|
3
|
Герасименко Кіра
|
12
|
|
4
|
Дудка Софія
|
12
|
|
5
|
Дерев’янко Дарина
|
12
|
|
6
|
Кравсун Ангеліна
|
12
|
|
7
|
Черненко Валерія
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 5-і
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Молодан Аліна
|
12
|
|
2
|
Циганкова Софія
|
12
|
|
3
|
Гезь Поліна
|
12
|
|
4
|
Дубовиченко Аліна
|
12
|
|
5
|
Жежеленко Єлизавета
|
12
|
|
6
|
Абакумова Аріна
|
12
|
|
7
|
Вибла Дарина
|
12
|
|
8
|
Піскун Анна
|
12
|
|
9
|
Базарова Софія
|
12
|
|
10
|
Таран Іра
|
12
|
|
11
|
Сафронова Аліна
|
12
|
|
12
|
Клименко Анжеліка
|
12
|
|
13
|
Токарчук Богдана
|
12
|
№ зп
|
П.І.учня 5-т
|
Бали
|
Примітка
|
1
|
Оберемок Аліса
|
12
|
04.05.2020
Доброго ранку!
Коли ви втомися від навчання з інших предметів, ПЕРЕХОДБТЕ до трудового навчання!!!
НАГАДУЮ про існування підказок на сторінці "ВІДЕО для учнів 5-9 класів".
05.05.2020
НАГАДУЮ про МОЮ ПОСТІЙНУ ДОПОМОГУ!
До 12.03.2020 робота дітей на уроках трудового навчання була оцінена! Наявність поточного оцінювання та тематичного суттєво впливає на семестрове! Хвилювання можуть бути у тих учнів, які були постійно відсутніми на уроках, а до теперішнього часу так і не забажали працювати зі мною дистанційно!
Час ще є... використовуйте мої пропозиції.
БУДЬТЕ ВСІ ЗДОРОВІ!
06.05.2020
Доброго здоров'я!
За рішенням адміністративної наради від 05.05.2020 наступну інформацію щодо ПІДСУМКІВ НАВЧАННЯ за дистанційними технологіями в період карантину та ПЛАНУВАННЯ ЗАКІНЧЕННЯ 2019-2020 навчального року ви ОТРИМАЄТЕ ЗАВТРА, після проведеної 07.05.2020 онлайн наради для вчителів.
08.05.2020
08.05.2020
інформація з майстер-класом
Друга світова війна почалася 01 вересня 1939 року і закінчилася 02 вересня 1945 року. Радянсько-німецька війна почалася 22 червня 1941 року і закінчилася 09 травня 1945 року.
08 травня - День пам'яті та примирення.
09 травня - День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні
12.05.2020
Вітаю всіх! Дякую за роботу! Відпочивайте, ви на це заслуговуюте! За результатами самооцінювання проєктів, які виготовляли за період дистанційного навчання, ви легко підрахували ПІДСУМКОВУ ТЕМАТИЧНУ і радієте!
З 18.05. до 22.05. я виставлятиму семестрові та річні...
Час, який у вас залишився, витрачайте на участь у конкурсі:
Вітаю всіх! Дякую за роботу! Відпочивайте, ви на це заслуговуюте! За результатами самооцінювання проєктів, які виготовляли за період дистанційного навчання, ви легко підрахували ПІДСУМКОВУ ТЕМАТИЧНУ і радієте!
З 18.05. до 22.05. я виставлятиму семестрові та річні...
Час, який у вас залишився, витрачайте на участь у конкурсі:
Немає коментарів:
Дописати коментар
Ви хочете залишити коментарі, будь ласка! Робіть це відкрито! Ваша думка для мене важлива.